Inloggning misslyckades

Våra tjänster

Kaffemaskiner

Kaffemaskiner

Gott kaffe på jobbet

Med våra kaffemaskiner får du utsökt smak, form och funktion i ett. Tillsammans med rosterierna och våra utbildade smakexperter säkerställer vi att du får fantastiskt gott kaffe i varje kopp. Ta med dig en kollega, förbered smaklökarna och provsmaka dig till den rätta kaffemaskin i vårt showroom. Du är alltid välkommen. Dessutom är det både en kul och smart upplevelse eftersom varje kontor varierar i storlek, precis som våra kaffemaskiner. Därför anpassar vi alltid priset efter dig och ditt behov. Vill du ha ett kostnadsförslag ordnar vi såklart det på en gång!

Prata med en Facility Manager
Telefon: 010-858 59 80

Vattenautomater

Vattenautomater

Inbyggd eller fristående vattenautomat?

Ett glas iskallt vatten är oslagbart gott och det överlägsna alternativet när du vill fylla på vätskedepåerna. Vi erbjuder både inbyggda och fristående vattenautomater till ditt kontor, som ger dig färsktappat vatten av högsta kvalitet. Våra lösningar inkluderar givetvis fri service och underhåll. De är också alltid anpassade efter dina förutsättningar och behov, vilket gör att du får exakt den lösning du efterfrågar. Önskar du ett kostnadsförslag ordnar vi det såklart på en gång!

Läs mer och beställ kostnadsförslag här >>

Fruktleveranser

Fruktleveranser

Stort utbud av fruktkorgar till kontoret

Vi levererar fruktkorgar till kontoret helt efter dina önskemål. Basfrukt, säsongsfrukt, ekologisk frukt eller lyxfrukt – valet är ditt. Vad du än väljer kan du alltid räkna med nöjd kundgaranti och anpassade leveransmöjligheter, eftersom vi är rikstäckande och leverar i hela Sverige. Önskar du din fruktkorg levererad en dag i veckan, två dagar i veckan eller vid en viss tidpunkt på dygnet, ordnar vi såklart det med. Våra fruktkorgar kostar från 22 kr/kg och finns i storlekarna 3, 6 och 9 kg. Önskar du ett kostnadsförslag ordnar vi det på en gång!

Prata med en Facility Manager
010-858 59 80

Mat på jobbet

Mat på jobbet

Alltid nära till affären

Behöver du fylla på med energi för att orka med resten av dagen på jobbet? Kanske har du en bit till affären eller helt enkelt inte tid att gå iväg och handla mat mellan möten. Med FOOD @ WORK har du alltid affären inom räckhåll. Vår matkyl har ett brett sortiment av drycker, mellanmål och lättare luncher som alltid är lättillgängliga. Du kan skräddarsy sortimentet utifrån dina anställdas önskemål och innehållet anpassas kontinuerligt. Betalningsmöjligheterna är många, vilket gör kylen väldigt enkel att använda för alla. Hör av dig om du önskar ett kostnadsförslag.

Prata med en Facility Manager
010-858 59 80

Entrémattor

Entrémattor

Gör avtryck vid första intrycket!

Vi hyr ut och säljer entrémattor i en mängd olika storlekar, färger och former. Med eller utan logotryck. När du väljer en matta från oss kan du utgå från att allt är möjligt och att vi alltid erbjuder låga, konkurrenskraftiga priser.

Prata med en Facility Manager
Telefon: 010-858 59 80

Lokalvård

Lokalvård

Rent och snyggt

En fräsch och välskött arbetsplats ger ett seriöst intryck av ditt företag, samtidigt som medarbetarna får en trivsam arbetsmiljö. Daglig städning, flyttstädning, städning inför kundevent, mattvätt, golvvård, fönsterputs eller storstädning; vilka behov du än har så kan vi möta dem – varje gång. Hos oss har du dessutom en enda kontaktperson, som säkerställer att dina lokaler alltid håller hög standard. Och önskar du det extra rent och representativt - välj en av våra paketlösningar. Smidigare än så blir det inte. 

Prata med en Facility Manager
Telefon: 010-858 59 80

Luftrenare

Luftrenare

Minska sjukfrånvaron med 20 % med vår luftrenare

Visste du att ren luft kan minska sjukfrånvaron på ditt jobb? Tack vare avancerad teknik kan vår luftrenare LightAir eliminera så gott som alla skadliga virus och partiklar i luften. En riktig livräddare, framförallt för alla som jobbar i öppet kontorslandskap, i skola, förskola eller är pollenallergiker. Kontakta oss, så berättar vi mer!

Prata med en Facility Manager
010-858 59 80

Växtservice

Växtservice

Grönt på kontoret

Växtväggar, krukväxter, konstgjorda växter, säsongsblommor eller veckobuketter - du väljer, vi levererar. Med våra serviceavtal slipper du alltid oförutsedda kostnader, och du köper eller hyr växter, tillsammans med regelbunden skötsel och växtgaranti. Dåliga växter byts självklart ut mot nya utan kostnad. Kontakta oss så hjälper vi dig att inreda kontoret med grönska.

Prata med en Facility Manager
Telefon: 010-858 59 80

Kontorsåtervinning

Kontorsåtervinning

En stressfaktor för er, ett rent nöje för oss.

Att värna miljön är viktigt. Samtidigt förstår vi att ditt företag har andra saker att göra än att sköta återvinningen. Vi tar mer än gärna hand om den, så att du kan fokusera på kärnverksamheten. Utöver pappersåtervinning kan vi även ta hand om gamla kontorsmöbler, datorer, gammal elektronik, batterier, glas och burkar. Alltid med snygga sorteringskärl som enkelt kan möbleras i kontorsmiljö.

Prata med en Facility Manager
Telefon: 010-858 59 80

Företagsflytt

Företagsflytt

Företagsflytt

Det är mycket att hålla reda på när man ska flytta, men det behöver inte du tänka på. Vi kan hjälpa dig med allt från planering och förberedelser till avveckling av de gamla lokalerna och inredning av de nya. Vi tillhandahåller allt som behövs i flytten; flyttkartonger, packpåsar, etiketter och checklistor.

Du får också en egen flyttgeneral som är med från planeringsstadiet och blir din huvudkontakt under själva flyttdagen. Flyttgeneralen ser till att flytten flyter på och att kartongerna hamnar precis där de ska.

Läs mer och boka rådgivning >>

Hyresavtal

Hyresavtal

HAR DU KOLL PÅ DITT HYRESAVTAL?

Efter hundratals genomförda uppdrag så kan vi hyresmarknaden och vet vilka olika möjligheter som finns vid hyresförhandlingar med fastighetsägare.

I korthet så är vår tjänst till er som kund att ni:

  • Spar pengar på din hyra
  • Spar tid
  • Förbättrar villkor

Läs mer och boka rådgivning >>

Profilprodukter

Profilprodukter

Det går typ att trycka på allt!

Att skapa och utveckla ett starkt varumärke tar alltid tid, men med rätt hjälpmedel går det enklare. I vår tryckshop O.M Branding kan du beställa profilmaterial, t.ex. pennor, block, kläder och gåvor med ditt företags logotyp på. Gör ditt företag synligt - enklare blir det inte!

Besök O.M Branding direkt >>

Bemanning

Bemanning

Rätt person på rätt plats

Personal- och kompetensbrist råkar all företag ut för. Hur ofta det sker och i vilken omfattning skiljer sig förstås åt från fall till fall. Vår utbildade och skickliga bemanningspersonal kommer när det passar just dig; några timmar i veckan, varje dag eller någon gång i månaden. När vi hjälper dig med det vi är bäst på kan du och dina kollegor fokusera på det ni är bäst på – era affärer.

Prata med en Facility Manager
Telefon: 010-858 59 80

Mobil vaktmästare

Mobil vaktmästare

Du frågar, vi fixar.

Mycket ska skötas på ett kontor. Att byta glödlampor, fylla på papper i kopieringsmaskinen och montera möbler och utrustning är alla saker som måste göras. När tiden inte räcker till kan våra mobila vaktmästare fixa allt det där – och mycket mer. Hur ofta och länge vi ska hjälpa till är helt upp till dig, vår personal är bilburen och alltid stand-by. 

Prata med en Facility Manager
Telefon: 010-858 59 80

E-handel

E-handel

Tiotusentals anledningar att välja oss. 

Papper, pennor, saxar och tejp; tvål, diskmedel och hushållspapper – det är mycket som förbrukas på ett kontor. Tur då att vi gjort allt för att du ska uppleva en enkelhet och tydlighet utöver det vanliga när du handlar förbrukningsmaterial av oss. Behöver du en skräddarsydd beställning så ordnar vi självklart även det.

Prata med en Facility Manager
Telefon: 010-858 59 80