Vi vill att du som telefonikund hos Office Management ska kunna fokusera på din verksamhet. Därför tar vi hand om allt som rör din telefonilösning och ser till att den fungerar som det stöd en modern telefonilösning ska vara. Det hjälper ditt företag kommunicera mer effektivt och framför allt kan du ge dina kunder förstklassig support.
Vi trivs som bäst när du trivs med oss. Därför fungerar vi precis lika rådgivande som supporterande, och löser eventuella problem innan de uppstår. Tillsammans ska vi överträffa dina kunders förväntningar.
Vi vill kunna skryta med en support i världsklass. Då krävs det bland annat att vi följer branschens striktaste riktlinjer om hur olika ärenden ska prioriteras. Det innebär att vi inte bara prioriterar ditt ärende utefter ditt avtal, utan även efter hur verksamheten påverkas.
Vår strävan efter ständig förbättring gör att vi kontinuerligt utvecklar vår tekniska kompetens. För att kunna ge våra kunder bästa service och hitta utvecklingsmöjligheter brukar vi även spela in våra samtal.
”För oss står kunden i fokus. Jag arbetar ständigt för att mitt team ska utvecklas personligen och alltid ha koll på marknadens utveckling. Dessutom är det viktigt att vi har kul på jobbet – både inom teamet men framför allt i kundkontakten. Personlig service är vår grundpelare.”
Petter Jigrud, supportchef telefoni
Kontakta Jonathan Löfberg, produktansvarig Telefoni, så svarar han gärna, ger guidning och expertis om allt som rör företagstelefoni.