Support för din telefoni

Vi vill att du som telefonikund hos Office Management ska kunna fokusera på din verksamhet. Därför tar vi hand om allt som rör din telefonilösning och ser till att den fungerar som det stöd en modern telefonilösning ska vara. Det hjälper ditt företag kommunicera mer effektivt och framför allt kan du ge dina kunder förstklassig support.

Vi trivs som bäst när du trivs med oss. Därför fungerar vi precis lika rådgivande som supporterande, och löser eventuella problem innan de uppstår. Tillsammans ska vi överträffa dina kunders förväntningar.

Proaktiv support

Snabb hjälp vid problem

Ett telefonnummer oavsett ärende

Vår support för din telefonilösning

Vi vill kunna skryta med en support i världsklass. Då krävs det bland annat att vi följer branschens striktaste riktlinjer om hur olika ärenden ska prioriteras. Det innebär att vi inte bara prioriterar ditt ärende utefter ditt avtal, utan även efter hur verksamheten påverkas.

Vår strävan efter ständig förbättring gör att vi kontinuerligt utvecklar vår tekniska kompetens. För att kunna ge våra kunder bästa service och hitta utvecklingsmöjligheter brukar vi även spela in våra samtal.

”För oss står kunden i fokus. Jag arbetar ständigt för att mitt team ska utvecklas personligen och alltid ha koll på marknadens utveckling. Dessutom är det viktigt att vi har kul på jobbet – både inom teamet men framför allt i kundkontakten. Personlig service är vår grundpelare.”

Petter Jigrud, supportchef telefoni

Vanliga supportfrågor om telefoni

Inga problem. Följ nedanstående länk för att återställa och välja ett nytt lösenord. 

Återställ mitt lösenord 

Får du problem kan du alltid kontakta oss på: 010-858 59 80 eller order@officemanagement.se

Pröva att felsöka problemet genom att:

1. Starta om telefonen.

Om det inte fungerar:

2. Sätt in SIM-kortet i en annan telefon. Fungerar det då är telefonen defekt.

Om ingenting av detta hjälper, vänligen kontakta oss på operatorer@officemanagement.se

Pröva att felsöka problemet genom att:

1. Starta om telefonen.

Om det inte fungerar:

2. Sätt in SIM-kortet i en annan telefon. Fungerar det då är telefonen defekt.

Om ingenting av detta hjälper mejla nedan uppgifter till operatorer@officemanagement.se:

1. Åtminstone 3 tidpunkter problemet inträffat. Datum, timme, minut.

2. Om det helt plötsligt börjat ske eller varit så en längre tid.

Ta reda på vilken operatör ditt företag använder och använd motsvarande överlåtelseblankett nedan. När du fyllt i och signerat blanketten, mejlar du den till operatorer@officemanagement.se.

Tele2 överlåtelse

Telenor överlåtelse

Telia överlåtelse

Tre överlåtelse

Ta reda på vilken operatör ditt företag använder och använd motsvarande uppsägningsblankett nedan. När du fyllt i och signerat blanketten, mejlar du den till operatorer@officemanagement.se.

Telia uppsägning/fullmakt

Övriga operatörer uppsägning

För att skicka in på lagning, gör följande:

  1. Ta reda på headsettillverkarens namn.
  2. Följ tillverkarens instruktion nedan.

Plantronics 

Jabra

Sennhesier

Har du frågor om företagstelefoni?

Kontakta Jonathan Löfberg, produktansvarig Telefoni, så svarar han gärna, ger guidning och expertis om allt som rör företagstelefoni.

Chatta med oss
Chatten är stängd