{{ctrl.viewMoreText}}

O.M at your service

Sektion

O.M at your Service

Oavsett hur ofta du behöver hjälp finns vi tillgängliga för dig men också för dina användare/medarbetare. Vi tänker att om vi kan hjälpa dig och de dina får du mer tid över att er kommunikation till nästa nivå. Vår ambition är att göra det enkelt att äga, förvalta och utveckla.

När du behöver support

Stöd för telefonianvändare

I vårt supportavtal är alla slutanvändare välkomna att ringa oss för stöd och support. Det är viktigt för oss att alla medarbetare får ut max ur er investering.

Stöd för telefoniansvarig

Du som är ansvarig för att allt bara ska fungera internt bryr vi oss extra om. I implementationsfasen får du såklart utbildning men även solen har fläckar så du är välkommen att nyttja oss för att optimera er kommunikationsplattform.

Proaktiv problemlösning

Då vi ansvarar för tekniken löses många problem i det tysta och ofta innan dem uppstår. Så funkar det i en molnbaserad värld.

Tala med en expert

Har du frågor eller funderingar och vill veta mer?
Ta ett samtal med någon av våra experter. 

 

Vi ansvarar för driften

99% upptid

Vi garanterar en upptid på 99,9% på vår växeltjänst. Att allt fungerar är vår högsta prioritet.

Alltid uppdaterad

Du behöver aldrig tänka på uppgradering, patchning eller andra tråkiga IT begrepp, uppgraderingar sker sömlöst utan din inverkan eller påverkan.

Säkerhet i dubbel bemärkelse

Vår molnlösning bor i ett modernt svenskt datacenter. Ja du vet redundans, reservkraft, luftkonditionering. Kortfattat, din ”växel” bor säkert och ingen data lämnar Sverige.

Användarvänlig självservice

Ändra öppettider

Ändra dina öppettider på egen hand direkt i administratörsgränssnittet. Det ger dig flexibilitet, att du kan arbeta proaktivt och att du löser det enkelt själv.

Administrera användare

Administrera växelns användare på egen hand och ändra namn på en anknytning när en kollega byter avdelning eller jobb. Det gör det enkelt för dig att hålla din information ständigt aktuell.

Administrera svarsgrupper

Med O.M Connect kan du på egen hand administrera växelns svarsgrupper. Du gör enkelt ändringar beroende på vilka användare du vill ska ingå i respektive svarsgrupp.

Spela in svarsmeddelanden

Spela in dina svarsmeddelanden direkt via ditt admingränssnitt. Att snabbt kunna ändra meddelande i växeln hjälper dig att bemöta dina kunder professionellt och med korrekt information.