{{ctrl.viewMoreText}}

Kontaktcenter

Sektion

Kontaktcenterlösning med Puzzel

Vill du förenkla arbetsdagen för dina medarbetare och samtidigt ge bättre service för dina kunder? Med ett kontaktcenter kan du styra din kundservice för telefoni, chatt, e-post, sociala medier och SMS i en och samma applikation. Lösningen ger ökad produktivitet, bättre kundkontakt och bättre service.

Kontaktcenter i molnet

Tjänsten är en helt ny kundinteraktionsplattform med unika integrationsmöjligheter och betalningslösningar. Den anpassas för användning från en till flera tusen användare och kan samtidigt integreras med många olika program, applikationer och tredjepartsprogram. Tjänsten är plattforms- och operatörsoberoende.

Övriga tjänster

Integration

Integrationer mot ledande CRM-system, bemanningsverktyg, tredjepartsprogram och öppna API:er, ger stora möjligheter.

Chatbot

Utöka kapaciteten och förstärk kundupplevelsen i ditt kontaktcenter med en chattbot-lösning baserad på AI.

Datadrivna beslut

Övervakning i realtid och detaljerad statistik ger fullständig kontroll över verksamheten, där en mängd funktioner ger en personlig och effektiv service.

Är du i behov av ett contact center?

Ibland används den engelska termen "contact center" men det är samma sak som ett kontaktcenter. Puzzels flerkanaliga, molnbaserade kontaktcenter hjälper flera tusen användare och kräver minimal ansträngning från slutkunden vid alla typer av ärenden, oavsett vilken enhet de använder. Tjänsten är skalbar och kan snabbt rullas ut och integreras med i stort sett alla tekniker du kan tänkas använda i ditt kontaktcenter eller din mobila lösning.