{{ctrl.viewMoreText}}

Telefoni

Sektion

Molnväxel & företagstelefoni

Ny teknik har förenklat vårt sätt att kommunicera på en global nivå. Att alltid vara uppkopplad, tillgänglig och mobil har blivit den nya standarden, något vi har tagit fasta på i våra telefonilösningar för företag. Med en molnväxel behåller du alla fördelar som kommer med ett traditionellt växelsystem, samtidigt som du får molnets värdefulla rörlighet. Det gör dig mobil och tillgänglig, oavsett var du befinner dig, och med vår mobilapplikation har du dessutom företagsväxeln direkt i fickan.

Garanterad uptid

Det är svårt att vara nere med 99% upptid!

SLA med garanterad upptid på 99,8 % är en självklarhet. Precis som att vi tar hand om driften av din molnlösning och löpande säkerställer att din lösning alltid är uppdaterad med den senaste tekniken.

Super support ingår alltid!

Oavsett hur ofta du behöver hjälp finns vi tillgängliga för dig men också för dina användare/medarbetare. Vi tänker att om vi kan hjälpa dig och de dina får du mer tid över att er kommunikation till nästa nivå. Vår ambition är att göra det enkelt att äga, förvalta och utveckla. Vi kallar det för O.M at your service.

EN VÄXEL FÖR ALLA BEHOV

Inom telefonibranschen regerar en förlegad devis, mindre bolag har enkla behov vad gäller telefoni och stora bolag avancerade. Dem små med mer komplexa behov har fått bita i det sura äpplet att ta investeringen eller stanna kvar i befintlig lösning. Detta är nu ett minne blott tack vare molnbaserad växelteknik där tilläggstjänster för att möta behov kan adderas direkt från hyllan, ingen installation eller teknikorienterade projekt.

Från det enkla till det komplexa och unika

Small

För företag med behov av en användarvänlig och smart kommunikationslösning som täcker in dem viktigaste funktionerna och ger möjlighet till ett professionellt kundbemötande.

Medium

För företag med utökade behov av samtalshantering så som tonval vid inringning och olika svarsgrupper, kundtjänst, ekonomi mm. Vidare kan lösningen manageras av kunden via ett enkelt webb-gränssnitt.

Large

För företaget med avancerade kommunikationsbehov. Exempelvis uppföljning av inkommande samtal, automatisk hänvisning via kalenderintegration och ett professionellt bemötande via telefonist och callcenter agenter.

Unique

Ibland behovs riktiga specialare för att gå i mål med en lösning. Företag kanske har nån integration som skrivits av nån som slutat eller applikationer som inte lämpar sig för molnet varpå unika anpassningar behövs.

Smärtfri implementation

Har du fått den kanske något otaksamma uppgiften att implementera en ny kommunikationslösning? Telefoni få sällan den uppmärksamheten som den förtjänar, det är först när något inte lirar som organisationen faktiskt upptäcker sitt beroende. 

Vi utför 100-tals telefoniprojekt varje år och vet att en trygg implementation är super viktigt vid val av leverantör och lösning. För att säkerställa leveranskvalité har vi en tydligt definerat process och en nära dialog med ansvarig hos er. 

Trender - framtidens arbetsliv

MOBILITET OCH SAMARBETE

Att vi alla är mer eller mindre mobila är idag givet. En tydlig trend är vi mer och mer jobbar i löst sammansatta formationer. Människor från olika discipliner, olika bolag och olika delar av värden förenas under en begränsad period för att realisera en uppgift. Effektiv kommunikation och samarbete sträcker sig således utanför kontorets väggar och i många fall utanför landets gränser.

FLEXIBILITET OCH ANPASSNINGAR

Förmågan att snabbt kunna adoptera nya arbetssätt, implementera och testa nya funktioner har blivit konkurrensfördel. Långa projekt där dem initiala målsättningar är obsoleta redan innan projektet gått i mål överges till förmån för agila metoder. Upp med saker snabbt, testa, utvärdera och skrota snabbt om det inte lirar. 

OPERATÖRSANALYS - ATT BYTA LÖNAR SIG!

Vi hjälper dig inte bara med att se över dina operatörsavtal för att optimera kostnadsbild och anpassa efter behov utan vi blir också din talesperson gentemot vald operatör så slipper du telefonköer och okända kundtjänstmedarbetare.

Känns liksom lite enklare om du bara har en part att vända dig till. 

Våra operatörer