{{ctrl.viewMoreText}}
Medarbetare

Vi är Office Management!

Vi är övertygade om att ett välmående företag börjar med välmående medarbetare där mänskliga möten är avgörande för en dynamisk arbetsplats som främjar idéer.  Frihet och ansvar, personlig utveckling och möjlighet att påverka är också något vi värdesätter. Hos Office Managment får du allt och lite till. Nedan kan du läsa vad några av våra medarbetare säger. 

Julia Vrager, Inredningsarkitekt

”Alla arbetsplatser och alla företag är olika. Därför formger vi  arbetsplatsen efter verksamhet. Vi arbetar nära kunden och tar tillsammans fram en helhetslösning anpassad efter behov. Engagemang, kompetens och någon som följer med hela vägen – från idé till färdig leverans och tar ansvar för helheten – det är mervärdet som gör oss unika.”

Roger Karlsson, IT-manager

”Alla arbetsplatser och alla företag är olika. Därför formger vi  arbetsplatsen efter verksamhet. Vi arbetar nära kunden och tar tillsammans fram en helhetslösning anpassad efter behov. Engagemang, kompetens och någon som följer med hela vägen – från idé till färdig leverans och tar ansvar för helheten – det är mervärdet som gör oss unika.”

Kim Söderström, Servicechef Vending

”Alla dricker sitt kaffe på olika sätt. Vi har bland de högst kvalitetssäkrade kaffemaskinerna och har standardrecept, skräddarsydda för varje böna. Vi kan också skräddarsy utbudet i en maskin för att det ska passa alla på ett företag. Vi följer med ut och visar hur det kan och bör användas bäst för att kvalitetssäkra våra leveranser.”

Conny Vesterlund, Mötesteknik

”Det som särskiljer oss är att vi har många medarbetare inom både sälj och support som har varit med länge. Det gör att vi har erfarenheten och kompetensen att som en av få aktörer, drifta en global videotjänst i egen regi. Våra kunder vill jobba med leverantörer som driver marknaden framåt, hittar nya idéer och integrationer som leder till affärsnytta. Det är en av anledningarna till att vi är marknadsledande inom vår bransch.”

Beatrice Nyberg, Customer Experience Specialist

”Vårt viktigaste uppdrag inom Customer Experience är att alltid kunna erbjuda en öppen och tillgänglig kundkontakt för stora som små frågor. Vi tar emot feedback, bollar idéer, frågar om marknadens utveckling eller föreslår förbättringar. Kunderna ska alltid känna att de kan vända sig till oss.”

Robin Sandgren, Customer Experence Manager

”Transparens och ärlighet är våra ledord vi arbetar efter. Vi vill förstå våra kunder och att det är de mjuka värdena som är viktiga. Vår vision är att utveckla kundupplevelsen och behandla alla kunder som lika viktiga, oavsett deras storlek.”

Jonathan Löfberg, Produktansvarig Telefoni

”Vi gör givetvis marknads- och konkurrensanalyser innan vi tar in produkter, men tänker alltid på om det är tjänster eller produkter som gynnar våra kunder. Att leverera och supportera våra tjänster med kvalitet är A och O. Vi ser det som att vår skyldighet inte bara är en teknisk leverans, utan också att förmedla den kunskap som behövs för att våra kunder ska få ut max av sin lösning.”

Andreas Sundin, Områdeschef Interior & Relocation

”Att kunna leverera helhetslösningar där kunderna ska kunna vända sig till oss om allt, är en naturlig del av O.M:s målbild. I det är vårt erbjudande kring inredning och flytt rätt självklara. Som kund till oss får man god kontroll över kostnader och investeringar i förhållande till budget. Samtidigt får man hög kvalitet utan att betala för flådiga varumärken och sånt man inte behöver.”

Stefan Frantz, Service Manager

”Det som särskiljer oss är att vi har många medarbetare inom både sälj och support som har varit med länge. Det gör att vi har erfarenheten och kompetensen att som en av få aktörer, drifta en global videotjänst i egen regi. Våra kunder vill jobba med leverantörer som driver marknaden framåt, hittar nya idéer och integrationer som leder till affärsnytta. Det är en av anledningarna till att vi är marknadsledande inom vår bransch.”

Sofia Medin, Kvalitetsansvarig

”Vi erbjuder lokalvård i egen regi med målet att ha en nära relation till våra kunder. När vi har det blir det lättare för oss att ge rekommendationer och professionella råd. Samtidigt blir arbetsmiljö och hållbarhet allt viktigare. Därför arbetar vi kontinuerligt med att utveckla våra städtjänster och att utveckla vårt gröna produktutbud.”

Joel Sund, Facility Solution Manager

”Vi säljer mycket på värden där kunderna ska kunna förändra sina inköpsrutiner för att göra dem mer effektiva. Vårt mål är att alltid ge våra kunder avtalskontroll, ge kunderna tid att fokusera på deras kärnverksamhet. Tidigare har kunder haft sina FM-lösningar hos många olika leverantörer. Idag är det tvärtom, man vill ha fler lösningar hos en leverantör.”

Susanne Wahlström, CMO

"Allt oftare ser vi att arbetskonstellationer baseras på specialistkompetenser som möts för specifika uppdrag. Ibland finns kompetensen lokalt i organisationen, ibland externt. Det gör möjligheten att kunna vara uppkopplad och tillgänglig för samarbete, oavsett var man befinner sig, oerhört viktig. Sedan förstärker det fysiska mötet förstås effekten och nyttan av det digitala mötet, men vi menar att denna flexibilitet är avgörande för resultatet."