Hemarbetet kan sätta sina spår när hemarbetsplatsen inte är helt anpassad för att bli mer permanent. Vi kan hjälpa dig att säkra en bättre och mer ergonomisk hemarbetsmiljö för dina medarbetare.
Dina medarbetare kan själva beställa enstaka produkter eller en komplett arbetsplats för att på egen hand skapa en fungerande ergonomisk eller teknisk arbetsmiljö i hemmet. Det här alternativet passar er som har medarbetare som vill förstärka det befintliga hemmakontoret och kan sätta upp sin arbetsmiljö själva när produkterna levereras till dörren.
Hur? Arbetsgivaren, företaget, skaffar ett konto i vår webbshop och ser till att dina medarbetare antingen kan beställa själva eller genom en central resurs hos er. Efter attestering levereras medarbetarens beställning till sin hemadress.
”Ju större krav arbetsgivaren ställer på att arbetstagaren ska arbeta på distans, desto större ansvar har arbetsgivaren att tillgodose en god arbetsmiljö samt att också tillhandahålla arbetsutrustning som till exempel dator, skrivbord, stol och belysning.”
Arbetsgivarverket
"Vår styrka ligger i att vi är många tekniker med lång erfarenhet, och därför kan vi ge våra kunder kvalitativ service snabbt."
Stefan Frantz,
Service Manager på Dokumenthantering