Puzzel kontaktcenter är en ledande kundtjänst- och kommunikationsplattform där all inkommande och utgående kommunikation samlas på samma ställe, vilket resulterar i ett bättre kundbemötande.
Puzzle kan integreras med all modern teknik så att du kan bygga ett säkert nav runt din kundserviceorganisation. Dessa kanaler kan integreras i ditt kontaktcenter:
Med Puzzel kan du omdirigera och köa e-postförfrågningar så att rätt agent får ärendet. Eftersom e-post är ett viktigt kommunikationsmedel för många användare är det viktigt att kunna hantera e-posten i samma lösning som övriga kanaler. Snabb respons är A och O för en god kundservice. Puzzels tjänst är molnbaserad och erbjuder en översikt över alla dina interaktioner. På så sätt finns möjligheten att hela tiden förbättra kundtjänsten.
SMS
SMS är en kanal som har hög svarsfrekvens och med Puzzel kan du på ett enkelt sätt skicka meddelanden, påminnelser och aviseringar genom ditt kontaktcenter. Precis som med alla andra funktioner så kan du hantera SMS-ärenden på samma sätt som samtal, e-post eller chatt. Med ett användarvänligt gränssnitt hanterar du enkelt alla interaktioner och kan ge agenterna en enhetlig bild av hur dina kunder interagerar.
Telefoni
Chatt
Vill du kunna svara på flera chattförfrågningar samtidigt? Med Puzzels chattfunktion ställs frågorna i kö och det är enkelt att styra över dem till den medarbetare som har rätt kompetens. Det finns också möjlighet för medarbetarna på kundtjänst att chatta med varandra via meddelanden som är dolda för kunden. På så vis kan du erbjuda extra snabb service för dina kunder. Beroende på vilka medarbetare som är tillgängliga kan chatten slås av och på automatiskt.
Sociala Medier
Att många kunder skickar frågor via sociala medier råder det inget tvivel om. Med Puzzels kan du svara på frågor på Facebook och Twitter, direkt i plattformen. Då kan du skapa förtroende för din verksamhet genom att visa upp vilken bra service du ger dina kunder. Med smarta funktioner för köhantering och ärendestyrning blir det enkelt att aggregera ärenden i sociala medier.
Kontakta Anders för guidning och expertis om allt som rör kontaktcenter och Puzzel kundserviceplattform.