Support för Facility Management

Vår affärsidé bygger på att ge våra kunder möjligheten att ha fullt fokus på sina kunder medan vi ser till att allt fungerar bakom kulisserna. Med oss får du det stöd du behöver för att utveckla dina kundrelationer.

Vi är oerhört stolta över vår support, som är känd i branschen för sin höga kompetens och långa erfarenhet inom Facility Management. Våra servicetekniker löser dina problem och erbjuder endast produkter och tjänster av högsta kvalitet. Tillsammans effektiviserar vi kontorsdriften och får dina kunder och medarbetare att trivas. Inget ärende är för stort eller för litet. Kontakta vår FM-support, så hjälper vi dig snart.

Proaktiv support

Snabb hjälp vid problem

Ett telefonnummer oavsett ärende

Korta inställelsetider

Ibland kan saker gå fel och då är vi snabbt på plats för att rätta till det så att inte din verksamhet blir lidande. För oss är det viktigt at utrustningen inte bara fungerar, utan även uppfyller dina krav till den.

”För mig är det viktigt att alla kunder har högsta kvalitet på allt som kommer ur vår utrustning. Vi är ständigt på jakt efter nya produkter vi stolt kan visa våra kunder, och älskar att erbjuda nya smakupplevelser. Skulle du vilja utmana oss och våra produkter är du varmt välkommen in på en provsmakning för att testa vår höga kvalitet.”

Kim Söderström, Nordic Service Manager Vending

Vanliga supportfrågor om Facility Management

Inga problem. Följ den här länken för att återställa och välja ett nytt lösenord: Återställ mitt lösenord 

Får du problem kan du alltid kontakta oss på:
010-858 59 80 eller order@officemanagement.se

Det fixar vi! Kontakta oss på telefon 010-858 59 80 eller order@officemanagement så får du ett inlogg.

Du kan enkelt logga in på kundportalen och lägga upp ditt ärende där. Har du problem att logga in eller har andra frågor kan du ringa oss på 010-858 59 80 eller mejla vår support på order@officemanagement.se, så hjälper vi dig att spåra din leverans.

Till vår ekonomiavdelning/kundreskontra via kundresk@officemanagement.se. Du kan också ringa oss på 010 858 43 80, så hjälper vi dig.

Det är enkelt! Dra bara ur sumplådan och töm den. Se till att all sump faller ut och passa på att återvinna om du kan. Sedan behöver du nollställa sumpräknaren:

1. Öppna "dörren" till din kaffemaskin.
2. När Nej blinkar på skärmen, tryck på pilknappen uppåt – en gång.
3. När JA börjar blinka bekräftar du med E-knappen inom 3 sekunder.
4. Klart!

1. Om vattenstoppet brutits är ventilen i så fall stängd i detta läge.
2. Börja med att kontrollera eventuellt vattenläckage runt maskinen.
3. Om du hittar vattenläckage – kontakta vår support!
4. Ibland kan det vara att givaren blivit fuktig. Torka rent runt givaren och återställ vattenstoppet. Se till att givaren ligger under maskinen.
5. Dra ur maskinens strömkabel och sätt i den igen.

1. Kolla att vattnet till maskinen inte är avstängt.
2. Kontrollera vattenstoppet, alltså vart det sitter.
3. Testa att dra ut och sätta i maskinens strömkabel.

1. Kontrollera att det finns kolsyra (Co2) i tuben.
2. Testa att dra ut och sätta i maskinens strömkabel.
3. Kommer det fortfarande inget kolsyrat vatten måste du byta Co2-tub.

1. Börja med att stänga av tuben. Vrid vredet högst upp på flaskan medsols.
2. Lossa anslutningsmuttern till Co2-klockan. Lossa sedan manometerslangen som går till Co2-klockan. Använd skiftnyckel eller tillhörande nyckel för att lossa muttern.
3. Se till att packningen mellan tub och mutter följer med slangen och inte sitter kvar på tuben.
4. Anslut ny tub. Skruva tillbaka manometerslangen på den nya tuben. Använd skiftnyckel eller tillhörande nyckel för att lossa muttern. 
5. Öppna vredet till tuben helt och hållet motsols. Visarna – själva trycket – börjar nu stiga på manometrarna.

Få en rådgivning av våra FM-experter

Våra erfarna säljare räknar gärna ut hur mycket du kan spara i tid och pengar med en FM-lösning från Office Management.

Chatta med oss
Chatten är stängd