Vill du veta mera om framtidens arbetsplats?

Nedan kan du läsa om kommande händelser och seminarium på Office Management. Anmälan kommer läggas upp allt eftersom. Vill du veta mer redan idag? Kontakta oss så kan vi berätta mer hur vi kan hjälpa just ditt företag. 

Webbinarium 15 januari - Framtidens kundservice

Kundupplevelsen blir alltmer avgörande när köpbeslut ska tas. Integrerad ärendehantering har alltid ansetts som "nice to have", men har blivit oumbärligt för en riktigt bra kundservice.

Vill du veta mer om alla fördelar med ärendehanteringen och hur du kan lyfta din kundservice till nästa nivå? Våra experter berättar mer på vårt event den 15 januari, kl. 10–11.

Webbinarium 26 januari: Hur har IT-behovet ändrats som en följd av pandemin?

Pandemin har vänt upp och ner på mycket, arbetslivet är inte ett undantag. Hur påverkas valet av IT-infrastruktur och drift, när arbetsplatsen delvis förflyttas utanför det traditionella kontoret och därmed brandväggen. 

I det här seminariet på temat Framtidens Arbetsliv kommer vi titta närmare på hur IT-behovet har förändrats som en följd av pandemin och vad som troligen blir det nya normala när vi går mer mot att arbeta i processer, än från en stationär arbetsplats på kontoret. Säkerheten är en viktig del i IT-infrastrukturen och den ökar i viktighet när attackytorna blir fler i en allt mer uppkopplad värld.

Tidigare event

Övrigt

Chatta med oss
Chatten är stängd